31 Ekim 2009 Cumartesi

genç anne olmak...


acaba avantaj mı dezavantaj mı??
bu soruyu çok sordum kendime.Ama bir türlü cevabını bulamadım.
Bazan avantaj ama çoğunlukla dejavantaj oldu benim için.
İtiraf etmeliyim ki hayatımı çok zorladı hemde çookk..
Aslında ben biliyordum böyle olacağımı.Özümde ve burcumun özelliğide olan çok sabırsız tez canlı bi kişiliğim var.
İnsanın hayatı tamamen çocuğuna bağlı oluyor.Her anlamda ama.Ve bu bağlılık zaman içinde sıkmaya başlıo.
Hele havalar böyle soğumaya başladı mı travmalarda başlıyo.
haliyle eve mahkum oluyorum.sürekli eteklerimde anne anne diye dolaşan küçük bir atom karınca:)))Herşeyi kendisi yapmak isteyen,istediği olmadığı zaman hiç susmadan ağlayan,yemek saatlerinde beni de sinirden ağlatan,günde 5-6 kez kıyafet değişen minik bir kızım var işte.
Düşünüyorum da bende küçüğüm daha,beraber büyüyoruz kızımla,beraber paylaşıyoruz günün her anını,beraber yaşıyoruz bu hayatı.
En güzeli de belkide şu hayatta beni en çok onun sevmesi.
Anneden fazla kim sevilir ki şu hayatta.
Anneden başka kim ağlar ki canı yana yana.

böyle bi yazı oldu işte.....

14 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Benim de güzelim tez canlıyım ani parlar hemen sönerim ama :) Anne olmak eminim süper bir duygudur ama ben hala 2010'u bekliyorum bilmem ki hazır değilim sanırım :(

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

yazılarını severek takip ediyorum bazen kendim yazmış gibi okuyorum canım sanırım ikimizin hayatında aynı şeyler oluyor :))) buaralar minik prenseslerden dolayı.bende çok sabırsız biriydim ta ki beliz olana kadar şimdi o beni törpülüyor :) yemek saatlerinde çok geriliyoruz artık bıraktım ısrar etmeyi çok işe yaradı tavsiye ederim
sanırım artık evdeki zamanlar çogalıyor benim içinde yandıkkkkkk

mehtap dedi ki...

canım fotodaki sen ve kızın mı

gençbiranne dedi ki...

edoşum;annelik tarifsiz bir duygu ama bu kadar zor olacağını tahmin edemezdim.şunu da söyliyeyim,onu kucağına almadan hazır olduğunu anlayamazsın:))
allah hayırlısı nasip etsin inşallah canımcım.
beliz'im;öncelikle güzel yazından dolayı çok teşekkür ederim.
bende bıraktım yemek konusunda ısrarı çünkü kendimi tüketmekten başka bi işe yaramadı:(malesef koca bi kış önümüzde allah yardımcımız olsun!
ne kadar şikayet edip,zaman zaman bunalsakta onlar bizim canımız.
sadece biraz sabıra ihtiyacımız var:))
mehtap;hayır canım biz değiliz resimdekiler.diğer yazılarımda kızımın resmi var ama.

Syhn dedi ki...

avantaj olduğunu biliyorsun:)
bnm kızım olana kdr seninki anne olacak, ben yaşımı başımı almış çoluk çocukla uğraşırken, sen çocugu büyütmüş dışarda fink atıyor olacaksın:))
güzel düşün ;)

Sertoş Pertoş Ev Hanımı dedi ki...

Ben aslında seni de çok merak ediyorum yani istemiyorsan koyma resim de merak sadece bu arada yazına bayıldım canım benim de 2 kızım var.

gençbiranne dedi ki...

syhn;CANIMSIN!!!!

ev hanımı;bende kızımın 26 yaş versiyonuyum:))
sadece gözlerim mavi.
allah bağışlasın kızlarını..

Adsız dedi ki...

gençbiranne gerçekten doğru ama bi de şu var önemli olan kızının sevgisini daha da büyütmek 18 yaşındayım çok aile problemleri yaşadım hala da yaşıyorum....:(ve sana küçük bi tavsiye madem çok tatlı bir kızın:)var onu anlamaya çalış hemde şimdiden.
sen benden tabiki daha iyi bilirsin ama hani bi laf vardır ya hep derler "anne olduğunda anlarsın"diye...işte anne olduğumuzda annemizi anlıyoruz çocuğumuzu anlamayı unutuyoruz...
sevgiler

Anaksarete dedi ki...

merhaba, bence bu yasta anne olmak kesinlikle avantaj. ben de ayni yastayim uzunca bir suredir evliyim simdiye kadar cesaretimi toplayamadim ama olmasini isterdim. eger imkan varsa gencken anne olunmali bence, cocugunla buyumeli...ben annemle buyudum cok guzeldi ayni seyi cocugum da yasasa keske. kendinle gurur duymalisin:)

Betül Özbir dedi ki...

güzel bir yazı olmuş,bende kızımı kucağıma aldığımda 20 yaşımı doldurmamıştım bile,çok güzel sahiplendim hemen görevimi,kimi zaman senin gibi düşündüğüm oldu ama,gençken bu çoluk çocuk işini atlatmak lazım bence sonra tüm kapılar açık oluyor,istediğini yap,yaş geçtikçe çok düşünüyo insanlar gittikçe zor geliyo,rahatını teslim etmek istemiyolar,şimdi ben 25 yaşımı doldurmadan ikinci bebişimide alıcam nasip kucağıma,ee bundan sonra önümde uzun zamanlı bir engel kalmamaış olucak,kalan hayallerime yapmak istediklerime,planlarıma kaldığım yerden devam edicem,çocuk asla bir engel değil bence biz yeterki başarmak isteyelim:))

gençbiranne dedi ki...

meraklıbeti;aslında sende çok haklısın erken yaşta çocuk işini bitirip orta yaşlarda hayatı yaşamakta çok mantıklı:)
bazan sıkılıyorum işte,bunalıyorum.
allah bebeklerini analı babalı sağlıklı büyütsün
artık 2 çocuklu 4 kişilik tam bir aile olacaksınız:))

Sen Gelince dedi ki...

30'lu yaşların ilk yarısında anne olmuş olsam da her zaman genç anne olmanın büyük bir avantaj olduğunu düşünmüşümdür... Bunun nedenleri hakkında çok uzun şeyler yazabilirim... Ama sana ait bir bölgeyi işgal etmek istemiyorum... Sadece diyebilirim ki koşulları değiştirme şansım olsaydı sanırım 20'li yaşların ortasında anne olmayı tercih ederdim:)))

mor düşler dedi ki...

Kolay değildir genç yaşta anne olmak ama kesinlikle avantajlıdır.Anne değilim ama kendi annemden biliyorum :)

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Merhaba,zorlukları mutlaka vardır ama bence avantaj.Annemden biliyorum şimdi kimse anne kız olduğumuza inanmıyor,kızınız büyüdükçe iyiki erken anne olmuşum diceksiniz :) Bizden geçti artık erken anne olmak siz tadını çıkarın bari :) Banada beklerim modasokagi.blogspot.com