30 Ekim 2009 Cuma

BİTMEYEN HASTALIK DÖNEMİ...


an itibariyle bende gripliler furyasına katılmış durumdayım.
ada tam düzeldi derken ikimizde grip olduk.ya bide korkuyorum domuz gribi felan.
insanı korkutuyolar.nası halsizim nası bitkin anlatamam.Bide üşüyorum ki tarifsiz.öyle kat kat giyindim ki yerimden kıpırdayamıyorum:))
kızım da öylece yatıo yine.ilacını verdim umarım akşama düzelir.
offf ya koca yazı hiç sorunsuz geçirdik,havaların soğumasıyla hastalıklar birbir çıktı meydana.
bugün ise seyhoşuma 5 çayına gidicektim.Ne yazık ki bu halde yerimden bile kalkamam.
Ben yine eve mahkum,yine fenalarda olacağım!!

7 yorum:

esketek dedi ki...

Geçmiş olsun.Bende bu gribe fena halde takıldım ,sayfamda bağışıklığı güçlendirici besinleri yazdım.Yeşil çay,ceviz badem,kırmızı biber,portakal suyu,sıcak suya bal,limon sıkıp içmek,balı çörek otu ile karıştırıp yemek,süt kaymağı,bal ,pekmez,kırmızı üzüm çekirdekli yenecek,ve tavuk suyuna çorba..bunlar önceden yenirse bağışıklığı güçlendiriyor.hastayken bunlardan sevdiklerini yersen faydalı olabilir.sevgilerimle.

gençbiranne dedi ki...

paylaşımın için çok teşekkürler.
hemen bu gıdaları tüketmeye başlıcam.ilaçla felan geçecek gibi değil yoksa.

esketek dedi ki...

Rica ederim.Geçmiş olsun.Bakalım bu sene grip başımıza neler getirecek.Ben habire çocuklara yediriyorum.

gençbiranne dedi ki...

bende hemen tavuk suyu çorba yaptım senin yorumundan sonra:)
birer tabak içtik kızımla limonlu limonlu.
sabaha nazaran daha iyiyiz.
tekrar saol

Syhn dedi ki...

ahh cnmm yaa...
her şeyi başı sağlık çay da gelir kahvede sonra..
sen ii ol ki prensesime de ii bak.
acil şifalar diliyorum size..
geçmiş olsun datlum tekrar...

gençbiranne dedi ki...

saol canım benim.kış geldi ya daha iyileşmeyiz biz ana-kız!

esketek dedi ki...

Güçlendirici besinlere devam .iyi geceler.