25 Ekim 2009 Pazar

İLK HIRSIZLIK VAKAM.....



ada'nın iyileşmesiyle beraber bütün bi hafta gezme programı yapıp günlerimi doldurdum.


2 gün önce nesli'de film izleyecektik.ada'yıda babam parka götürecekti,ordanda anneme götürüp akşama kadar annem bakıcaktı (bundan daha güzel bişi yoktu o an benim için)


neyse giyindik,ada'nın küçük çaplı valizi hazırlandı.


çektim besmelemi çıktım evden.garaja gittim tam arabamı açıcam amannnnnn bide ne göreyim arabamın farlarını çalmışlar:((


evet şaka değil sadece ön farlarım çalınmış.


kalakaldım hemen öylece.hemen aradım iboşu dedim yetişşşş soyuldum :))))


eşimin amcası geldi o sırada yanıma o baktı biraz falan.çok masraflı değil ama şaşırtıcı dedi.


o sinirle ve üzüntüyle eve çıktım geri (o an ev kapalı ceza evi gibi geldi bana)


1 saat sonra eşim geldi oda baktı arabaya.Servise bırakırım ben dedi.Gel seni ben bırakayım dedi.babamla buluştuk ada'yı teslim ettim.Ve artık özgürdüm:))


çok eğlendim dostlarımla.hamburgerimizi yedik,çekirdeğimizi çitlerken filmimizi izledik.


Evet annelik çok kutsal çok güzel bi duydu ama insan bazan çocuksuz bir gün istiyo.Hele 10 günlük evde hastalık döneminden sonra.
1 gecede annemde kaldım.
bugün ise yeni açılan akvaryuma gidicez ailece.öff erkenden uyandım saat 9 sanıyordum 8' miş oysaki.

güzel bir pazar kahvaltısı hazırlayayım şimdi.eşim çok düşkün kahvaltıya.hava öyle güzel ki sanırım balkonda hazırlıcam kahvaltıyı..
herkese mutlu haftasonları.....

8 yorum:

esketek dedi ki...

Hırsızlarda şaşırmış ne yapacağını.Gerçekten bazen insan çantasını koluna takıp çıkmayı çok özlüyor.Arada şarj olmak gerek.Üstelik şanslısınız,ailenizle aynı yerde oturuyorsunuz.

gençbiranne dedi ki...

evet ya.istanbulda yaşamak hergeçen gün daha zor bir hal alıyor
allah yardımcımız olsun valla

Syhn dedi ki...

birde burdan geçmiş olsun diyeyim..ilk ve son olsun inşallah!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canım ya çok geçmiş olsun :( En güzeli pozitif bir gün geçirmen dileğiyle, Hande yorumunu da okudum cidden Allah kimselere vermesin :(

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

geçmiş olsun canım. farları çalması çok ilgin yuh yani milllet ne yapacağını şaşırdı.
iyi gezmeler güzel haftasonu diliyorum sana

gençbiranne dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar!!!

TAZE NANE dedi ki...

HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
SEVGİLER...

gençbiranne dedi ki...

:))))
sevgiler benden ....