22 Ekim 2009 Perşembe

yaprak dökümü


benim gibi dizi bağımlısı olanlar beni iyi anlarlar.

çarşamba 'yaprak dökümü'

perşembe'aşk-ı memnu'

sadece bu ikisi aslında.başka sürekli takip ettiğim dizi yok.çünkü eşim nefret ediyor dizilerden,bende pür dikkat nefes almadan tv'nin karşısında olunca epey söyleniyo:)

bende sadece bu ikisinden vazgeçemeddim.

neyse dün akşam yine aldım patlamış mısırımı,cappy limonatamı kuruldum tv'nin karşısına bi güsel.Güzel güzel izliyorum diziyi,ama anladım sonu kötü diye.

Ve son reklam arasında nası heyecanlıyım.evde tur atıyorum.Tabii eşime çaktırmadan :)

Ve beklenen final gerçekleşti.Cem öldü.

ay nası kötü oldum,nası ağlıyorum olamaz böyle bişi.

eşim geldi noluo die:Cem öldü diyorum Cem kim diyo :)

orası çok komikti.

ya cidden çok etkilendim dün akşam ki finalden.eminim birçok kişi benim hissettiklerimi hissetmiştir.

nası hayatımızı etkiliyor diziler??

haftaya izleyemeyeceğim sanırım !!!

Bu akşam çok samimi bi aile dostumuza yemeğe davetliyiz.

Kara kara düşünüyorum ne giyicem diye.hemen hemen hergün alış-veriş yapıyorum ve hala dolaba bakınca giyicek bişiyim yok diye ağlıyorum :(

İşin kötüsü kızımda benim gibi oldu daha şimdiden.Bi süslü bi süslü.

Neyse şimdi hazırlanmaya başlayayım.anca hazırlanırız kızımla:))

15 yorum:

Adsız dedi ki...

bende dizinin sonunu kaçırmıştım gerçekten cem öldümü :( üzüldüm bak şimdi

zeynepin sesi dedi ki...

ya ben de çok seviodum yaprak dökümünü ama artık sıkılmaya başladım..uzayınca sapıtıolar sanki :)

essra dedi ki...

iyiki de izlememişim sbaha kadar aklıma takılırdı.

Adsız dedi ki...

aah bende ne şımarmışsın. rahat bir hayatın var. o kadar giysinin içnde giyecek bir şeyim yok diye ağlıyorsun. yiyecek yemeği olmayanlar ne yapsın

Syhn dedi ki...

cem öldü mü??
ayy cnm bnm en çok onu sevmiştim- acaba neden :)-
necla ölseydi keşke :P

seninde giyecek bişiyin yoksa kuşummm... daha da bişi demiyorum!

Adsız dedi ki...

bende ayni seyleri hissettim, hele necla'nin aglamasi beni mahvetti :(

gençbiranne dedi ki...

cadı.k.s ;öldü malesef öldü.necla yedi çocuğun başını:)
zeynepin sesi ;zati reytingler düşük diye cem'i öldürdüler.
essra;inan benimde hep rüyama girdi:(
adsız;çok haklısın ama elimde değil.
syhn;kalpten gitti ne yazık ki
:((
salıncakta i.k;zaten onun ağlaması bi hoş resmen parçalıo kendini:)

balböcükleri dedi ki...

ya hakkatten saçmaladı senaryo oha yaa.bu kadar felaket bi ailenin başına gelemez yuh artık.ayrıca ben yeni şevketi sevemedim gitti eskisi çok sempatikti yahu

gençbiranne dedi ki...

bencede
fazla abartı aslında

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

izlemek istemesemde meraktan seyrediyorum bukadarmı hersey kötü gider fenalık geliyor içime bu hafta dahada içim acıdı...

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

ya bu hafta yarısından sonra izliyemedim.şu zıkkım maçlar niye çarşamba acaba. cem ölmüş tüh tühh:)

uyduruk prenses dedi ki...

yaa evet bende cok kotu hissettim:)

Unknown dedi ki...

ben bu diziyi ilk sezonunu izlemistim bu sezon 2 mi ? yoksa 3 mü emin deilim!! bence coook fazla dram war ve artık icim kararıyodu ondan izlemiyorum!!
şmdide cem'i mi öldürmüşler yanii artık bu kadarı çoook fazla yaa!!

ebvatathemua dedi ki...

Ben de o sahnede Tahsin'in ağlayışına hayran oldum zaten, nasıl gerçekçi oynadı,o acıyı hissettirdi.

prenstenes dedi ki...

Kimin öldüğünü bir kenara koyalım, ilk kez bir dizide bir ölümün insanlar üzerindeki etkilerini detaylı olarak işliyor Türk TV tarihi.
O kadar ufak detaylar, mimik ve jestler var ki... Düşmanların, çocukların, küskünlerin ve gururluların tutumları, iyi senaryo ve iyi oyunculukla bezenmiş. Bu filmin gizli gücü olan müzik ise zaten kalenizi içten fethediyor. Bazılarının "çok iç karartıcı izlemem" demelerine saygı duymak gerek tamam ama ben diziyi mantıklı olay örgüsü ve sıkı oyunucu kadrosu için izliyorum. Kötü oyunculuğa ve abartılmış olay örgülerine karşıyım. O zaman diziyi sulandırıp uzatmaları oynamak oluyor işte. Tıpkı güzel başlayıp kötü bitirilen Yolarkadaşım ve Küçük Kadınlar ya da rezaletin daniskası Melekler Adası gibi...