18 Ekim 2009 Pazar

CANIM KIZIM



günlerdir kızımla uğraşıyorum.ilk kez bu kadar hastalandı ve beni korkular sarmaya başladı.o yaramaz,kıpır kıpır,yerinde bir saniye duramayan kız gitti yerine başını yastıktan kaldırmayan,sudan başka bişi tüketmeyen bi kız geldi.
yarın sabah tekrar doktora gidicez tam tahliller yapılcak.umarım herşey yolundadır.
bazan çok bunaldığımda çok isyan ettiğim oluyordu.şimdi onlar aklıma geliyor ve ben acayip tırsıyorum:(
heran başucundayım nefesini dinler durumda...
içim öyle acıyo ki tarifi imkansız.şuan herşey boş ve anlamsız benim için tek dileğim sonuçların temiz çıkması ve kızımın eski yaramaz haline geri dönmesi.
annelik cidden çok ama çok zor.baba olmakta tabi.eşim bendende panik evhamlı.
şuan evde çıldırtan bir sessizlik hakim.sadece kızımın nefesini dinliyoruz...

8 yorum:

The SummerSon dedi ki...

Geçmiş olsun! Acil şifalar diliyorum. İnşallah en erken zamanda o eski neşeli ve yaramaz haline geri döner.

Syhn dedi ki...

ah prensesimmm...
yesin onu teyzesi...
Acil şifalar yavrumaa :(

gençbiranne dedi ki...

the summerson;güzel temmennilerin için teşekkürler
syhn;saol teyzesi umarım haftaya kadar iyileşirde partimiz ertelenmez:)

Stil Direktoru dedi ki...

gençbirannecim tüm dualarım seninle, dediğin gibi anne değilsem de seni yürekten anlıyorum, en kısa zamanda bizlerle de müjdeli haberi paylaşman dileğiyle canım

gençbiranne dedi ki...

canım çok teşekkür ederim.kanında yüksek derecede enfeksiyon çıktı.ilaçlara başladık inşallah bikaç günde eski sağlığına kavuşucak.
darısı başına diyorum artık 3 sene olmuş yeter bu kadar rahatlık :)))

meltem dedi ki...

çok geçmiş olsun
daha öncede yorum yazdım ama çıkmadı
sadece prenses nasıl merak ettim:(

gençbiranne dedi ki...

yorumları yayınlıyorum ben ama.
nası çıkmaz ??daha acemiyim olur böyle karışıklar:)
prenses dünle bugün biraz daha iyi.ama yine tam iyileşmiş değil.
antibiyotik bitene kadar inşallah tam olarak düzelicek.
ama bu sürede bende ruhen hasta oldum.10 gündür eve hapsoldum:((
tarihimde bir ilk bu :))
sevgiler...

kirazzade dedi ki...

Maşallah çok cici bir kızınız var:)