21 Ekim 2009 Çarşamba

yine mimlendim :)


insanın hafızasını bile hemen hareke geçiren kokular.

1-deniz ve yosun kokusu..

karadenizli olmam ve yazın 3 ayını denizde geçiren biri olarak deniz ve yosun kokusu beni hep cezbetmiştir..


2-parfümümün kokusu....

dıesel full for lıfe..4 sene önce uzaktan bi arkadaşımda duyduğum bu koku benim esas kokum oldu.beni herkes bu kokuyla hatırlayabilir:)



3-yağmur sonrası toprak kokusu..

herkes gibi bende çok severim.temizliği hatırlatır bide romantizmi :)


4-çok uç olabilir ama oje kokusu...

evet oje,aseton ve ruj gibi kozmetik ürünlerin kokusuna bayılıyorum.umarım yanlış anlaşılmaz:)


5-veeee en son kızımın bal kokusu...

nası anlatayım ki?tarif edeyim desem kelime yok anlatmaya.sadece bana has bir koku.100 çocuk getirseler önüme gözümü bağlasalar koklayarak kızımı ayırt ederim içlerinden.


daha çok yazardım ama mim 5 maddeyle sınırlı.

burun sıra sizde coach :)))

7 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Güzel bir mimmiş.
Sevgiler.
Blogun çok güzel.

gençbiranne dedi ki...

beğenmene sevindim.
daha çok acemiyim zamanla alışıcam:)

MAVİANNE dedi ki...

selam ben de oje kokusunu severim
bir de miss bebek kokusu
sevgiler

Syhn dedi ki...

diesell full for life!! gerçekten nerden duysam sen gelirsin aklıma ;)

gençbiranne dedi ki...

mavianne;bu alanda yalnız olmadığıma sevindim:)
syhn;aklına gelmem için parfüm kokusunu duymana gerek yok ki tatlım:)

Adsız dedi ki...

ne cahil bir adamım :S
mimlemişsin ya.
ben şimdi blogumda nasıl bir suale yanıt vermeliyim???????????

gençbiranne dedi ki...

allah iyiliğini coach:))
blogunda sevdiğin 5 kokuyu bizle paylaşmalısın canım
bu kadar basit