27 Ekim 2009 Salı

Parti Zamanı!!!

Fotoğraf0260



yarın en yakın arkadaşlarımdan birinin doğum günü!
hazırlıklara dünden başladım, önce hediye...

kızımla caddeye gittik, favori teyzesi için birlikte hediye seçtik. demez olaydım bütün gün teyzesini sordu durdu!
teyzesini tanırsınız belki :)

bugün ise pastasıyla geldi üstüne utanmadan 25 yazdırmış :))))
oysaki dünya güzeli arkadaşım 23 den bir gün büyük göstermiyorsun. kıyafetinle- kostüm mü demeliyim yoksa:)- fransız kadınlara benziyordun. şapkavari aksesuarından bahsetmiyeceğim bile:))

edilen danslar, söylenen şarkılar...
off gülmekten başım ağrıyor... :))) doğum gününe özel değil her bir araya geldiğimizde olan şey:)

iyi ki doğdun datlum...
nice doğum günlerini bir arada mutlu mes'ud geçirmemiz umuduyla...

7 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

ohh ohh sofraya bak :)

Stil Direktoru dedi ki...

Afiyet şeker olsun ne de özenmişsin canım ya, Seyhan'ımıza da nice seneler dedim buradan da derim mucx

gençbiranne dedi ki...

ay canım saol ya....
inanırmısın dedim ki seyhana edoşuda çağırsak gelirmiydi acaba :))
gelirmiydin edoş ????
:))))

Syhn dedi ki...

:))
cnmm bnmmm... herşeyi özene bözene hazırlamış nefret ettiği halde elma suyu bile almış bnm için. her sene böyle bi atraksiyonla beni büyülüyorsun!!!
Ellerin dert görmesin.
nice yaşlarımızı böyle beraber kahkahayla kutlamak nasiip olur, kızının 25inde de torunun 25 inde de beraber oluruz inşallah!

gençbiranne dedi ki...

amin amin amin!!!!!
beraber büyüdük inşallah beraberde yaşlanıcaz.
pastamızda kocaman bir 80 yazıcak.
ama saçımız hala sarı(yani benimki)ve hala bugünkü gibi kokoş olucaz:))
işte buna eminim canımmm

zuzu günlüğü dedi ki...

sofra muhteşem ne güzel dostluk bu ya allah ayırmasın torunlarınızın doğum günlerinde yan yana olun inş hep bu sevgi ve muhabbet içinde seyhancım iyiki doğdun nice mutlu senelere tatlım

gençbiranne dedi ki...

çok saol zuzu'cum:))
biz gerçekten çok iyi dostlarız.
rabbim ölene dek ayırmasın bizi!!