19 Eylül 2010 Pazar

kızım kızım canımm kızım



Hamburgerini öyle iştahlı yiyordu ki yan masada ki bir aile yemeğini bitirene kadar Ada'yı izlediler:)))
Büyüdükçe daha çok hayran oluyorum kızıma yaa....Bide bana çatır çatır karşılık vermesi yok mu??Bu sabah ki diyaloğumuzu aynen aktarıyorum:

ada:günaydın anne
ben:günaydın kızım
ada:sabahları çok çirkin oluyosun anne kalk makyaj yap
ben:hönnkkk :)))

Allam kime çekti bu kız acaba?


Bugün güzel bir pazar olcak.Ada babasıyla spora ben seyhan'la hayata akmaya:))

11 yorum:

Syhn dedi ki...

hakkaten sabahları çok çirkin oluyorsun kuşum :)))))))
:P
ay çok güldüm yaa..

benim ayakkabılarıma iğrenç dediğinden beri bende ayakkabılarımı giymiyorum ya:D

ne yapıcaz bu kızı ya.. çeke çeke neden sana çekti :)))

Zeynep'in Evi dedi ki...

hmm kıskandım ben pazarınızı:)

gençbiranne dedi ki...

syhn;aaaaa dost dedik bağrımıza bastık şunun yaptığına bak:)))
sabah kalkınca ne kadar güzel olunabilir ki kuzum???
bu kız bendende beter şekerim:)

zeynep;sende katıl bize:))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hahaha:)) Makyaj ha??

Adsız dedi ki...

bana da birileri hamburger ısmarlasın ayol.

CEPAYNASI dedi ki...

iyi akışlar:))

Unknown dedi ki...

yerim ben onu :) minik prenses,acıkmış iyice,afiyet olsun,yarasın küçükhanıma..Ufaklıklar hamburgeri çok seviyolar,benimkisi de öyle..Engellemiyorum şimdilik,yesin büyüsün bakalım :)

gençbiranne dedi ki...

içimden geldiği gibi;aynen öyle valla :)))bu kızlar çok fena şekerim

coach;ayıp ettin kuzum gel ısmarlım hemen xl boyutundan hemde:)

cepaynası;aktık akmasına ama bu ne kalabalık bu ne trafik perişan olduk:S

zeliha;bende bişi demiyorum ama kısıtlıcam biraz kilo aldı çok bu aralar

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Diyaloga koptum yaaa:)
coocuk işte :)
yazmak lazım aslında orgınal soyledıgı şeyleri..sonrdan bakıp gulmek adına

tarih84 dedi ki...

allahım nazarlardan korusun bu nasıl bir tatlılık.yoksa seyhanın bloğunda gülümsemesiyle içimizi ısıtan,iftar yemeğinin minik perisi elinde ççççay bardağı ile sempatik poz vermiş tatlı kızımız mı?

gençbiranne dedi ki...

tarih84; ta kendisi ablası:))
hayatımızın minik cadısı işte