21 Eylül 2010 Salı

derdime bir çare!!!!




yıllardır dudağımdan eksik olmayan uçuklar için lütfen bişi söleyin bana.en fazla 1 hafta uçuksuz kalıyo dudağım..Dr'a gittim demir eksikliği dedi tuhaf kana benzeyen ilaçlar verdi kusa kusa içtim ama bana mısın demedi!!!
Ciddi anlamda günlük hayatımı etkiler hale geldi.Dün gece çıkan uçuk üst dudağımın içinde:((((
Artık yeter yaa.....
Kocakarı ilacı yada başka bi çaresini bilen duyan varsa lütfen bana yardım etsin lütfen......

20 yorum:

cecilia dedi ki...

off çok geçmiş olsun öncelikle uçuk benimde başıma bela bi illet ben iki üç ayda bir çekiyorum, senin durumun içn üzüldüm tamamen bitirilebilen bi çözüm ilaç bilmiyorum ama ben çıkacağını hissettiğim anda /böyle bi kızarıklık kaşıntı gibi/ vectavir sürüyorum, geri püskürtüyor o uçuk çıkamıyor yani, dene istersen :(

nehirineylemleri dedi ki...

Uçuk çıkma sebebini bilemiyorum tabii ama çarçabuk tedavi eden zovirax. Geçmiş olsun.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Bu tür durumlarda en çok sarımsak kullanılır.Özellikle gece yatmadan önce ortadan ikiye bölünen sarımsağı hafifçe sıkarak suyunun çıkması sağlanır ve uçuğa 1-2 dakika sürülür.Hafifçe yanma etkisi olsada bir iki güne kadar geçirir.yalnız başka yerlere dağılmaması için kullanılan sarımsak atılır.Birden fazla uçuk varsa herbiri için ayrı sarımsak uygulanmalıdır.Geçmiş olsun.

CEPAYNASI dedi ki...

zovirax vs.gibi antiviral kremler ve oral yolla alınan ilaçlar var...
bir de yanan sigarayı ,çıkışını hissettiğin anda(karıncalanma,yanma) uçuğa alabildiğine yaklaştırmayı duymuştum...
uçuk direncin düştüğü durumlarda çıktığı için direnci düşüren şeylerden uzak durmalı...
geçmiş olsun...

x-coach dedi ki...

zovirax.

uçuk yeri yangıya başladığı andan itibaren. kesin çözüm.

Aylin Ünlü dedi ki...

geçmiş olsun öncelikle,bu tarz bir durum bir arkadaşımda da duymuştum sanırım ama çözüm bulamamıştı.Umarım tedavisini bulursunuz.

gençbiranne dedi ki...

arkadaşlar çok teşekkür ederim hepsini denicem dün aldım eczaneden kremleri.

nihal dedi ki...

Canim yogurdun uzerinde biriken yogurdun kendi suyunun cok faydali oldugunu duydum .bi de zovirax diye mi ne bi merhem var eczanelerde onu cok kullanirdi ayni sening ibi muzdarip bir arkadasim.
sevgiyle

Syhn dedi ki...

geçmiş olsun cnm :)
geçmeden öptürmem kendimi :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

kuzu bal eczane doktor ne varsa sorsana canım ne kocakarı ilacı :( geçmiş olsun canım

gençbiranne dedi ki...

stil direktörüm;gittim bacım gittim tıp çaresiz:((
bende kocakarı ilaçlarından medet umuyorum napımmm

Adsız dedi ki...

Flucan viral bir ilaç yutularak alınıyor. 2'li ve tek satılıyor. Bir kerelik yutuyorsun ikilisinden içilirse bir hafta sonra bir kez daha yutuyorsun. Benim aftlarıma çok iyi geldi. Birde çıkmaya başalayınca asiton süren bir arkadaşım var çok iyi geldiğini söyledi. Geçmiş olsun. Şule

Eşcinsel dedi ki...

Vucut direncinin düştüğü durumlarda ortaya çıktığı için direnci düşüren şeylerden uzak durmak gerekiyor. Stres, ateşlenme ve hormonal değişikliklerin sebep olabildiğini biliyorum. (Bulaşıcı olabilir) Hakkında kısmında yazdığın gibi ruh hali 5 dakikada bir değişen biri olduğun için olabilir bence.
Geçmiş olsun diliyorum.

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

KENA- CORT diye bır ilaç vardı bır zamanlar ben cok kullanırıdm. Bende bır ara cok cıkardı.Bır de ucuk çıkış sebebi vitanminsizlk...
Aacaba vitanın eksıklıgımı var

Zehra Demet dedi ki...

IMUNEKS in iyi geldigine sahit oldum.Arkadsimda oluyordu her gun imuneks iciyor. Vucut direncini arttirdigi icin ucuklari artik cok seyrek oluyor.Gecmis olsun.

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

ben size kendime uyguladıgım bir yöntemi söyleyeyim. daha çıkacağını hissettiğiniz anda (yanma esnasında) hemen bir diş sarımsağı elinizle ikiye patlatın ve içini -suyunu yani- o bölgeye sürün... çok büyümeden yok olacak emin olabilirsiniz. arpacık içinde geçerli bu.

minik dedi ki...

Malesef aynı dertten muzdaribim.Yorumlarda yazan zoviraksı not aldım.Bir deneyeyim bakayım.Sevgiler

Derya dedi ki...

Merhaba:)
Ucugun ne illet bisey oldugunu cok iyi bildigim icin yazinizi gorunce yazmak istedim.Hayatim boyunca o kadar cektirdi ki bu ucuk bana anlatamam:))Caninizin yanmasi bir yana goruntusu bile yetiyo insani sinir etmeye ben 3 senedir filan Vectavir diye bir krem kullaniyorum o kadar memnunum ki anlatamam hem kullanmaya basladigimdan beri ucuk cikis sureleri bile uzadi eskiden zirt pirt cikan ucuk simdi belki cook atesim olursa filan cikmaya calisiyo ama hemen kremi surunce asla yayilmiyo ve cogu zaman cikamiyo bile bence bir deneyin!Umarim isinize yarar.Sevgilerimle:)

Adsız dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun diyorum size... Bu illet benimde başıma geldi hemde ne gelmek bişey yiyemez duruma geldim.Doktora gittiğimde 3 günü geçtiği için pek müdahele edilmedi fakat doktorun verdği yapma ilaç çok işime yaradı ayrıca uçuk çıkmadan önce aklovir adlı kremi günde 5-6 kez sürerseniz çıkmayacaktır.Vede uçuk çıkmadan tahta kaşığı ıstıp uçuk çıkan yere koyarsanız çıkmasını önlersiniz.Deneyip test edilmiştir.Yalnız çıkacağını anladığınız anda müdahele etmek gerek..SEVGİLERLE.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Merhaba

Bloğunuzu tesadüfen gördüm ve sıkıntınızı çok iyi anlıyorum.

Öncelikle su çiçeği,zona ve uçuğun virüsü aynı ..herbes virüsü

su çiçeği geçiren kişilerde bağışıklık sisteminde strese veya hastalığa bağlı bir düşüş olduğu zaman ya uçuk çıkar ya zona

mesela bende üzüldüğüm zaman direk zona başlıyor .ve bir çok kişi hem uçukta hem zona da çok faydalı olan zovirax ı yazmış zaten

ama ennn önemlisi bunun temel nedenlerinden biri b12 vitamini eksikliği...çok önemli bir eksikliktir vücutta çok ciddi sorunlara neden olabiliyor .

sizden ricam mutlaka iyi bir dahiliye dr una gidip demir , demir bağlama ve b12 ölçümlerinizi mutlaka ama mutlaka yaptırın..çünkü ben bunun eksikliklerinin bedelini çok ağır ödedim

demir bağlama ve b12 çok önemli

çok geçmiş olsun