29 Kasım 2009 Pazar

erkeğimiz büyüyo:)






ne kadar masum bebeğim :))


nası ama yakışıklı dimi oğluşumuz ??


erkek oldum ben teyze :))

Bu bayram benim için kabus gibi geçti ve geçmeye devam ediyor.
İlk sebebi ben et yemem hatta görünce midem bulanır.O derece yani.ilk gün eşim eve bi çuval et ve kemikle gelince o an dünya durdu benim için!
hemen çok sevgili görümcemi çağırdım gel napıyosan yap ben bayılıcam dedim:))
neyse sağolsun geldi ayarladı,ihtiyaç sahiplerine ayırdık dünde dağıttım hepsini.
asıl problem eşimle aramız baya kötü ve düzelecek gibide gözükmüyo uzun bir süre.
Ve en üzücü olanı elle tutulur bir sebep yok.soranlara anlatacak bi durum yok.
Ama 3 gündür iki yabancıyız evde.en çokda kızım etkileniyo bu durumdan.Ve ben kendimi çok kötü hissediyorum,mutsuzum:((
Bu ara fenalarda olacağım durum onu gösteriyor.
beni tek sevindiren durum son günlerde doruk'un böyle güzel büyümesi.Ve tabiki prensesim:)

11 yorum:

cadı kazanının sahibi dedi ki...

gerçekten ilk resimlerinden ne kadarda farklı :)nasılda tombikleşmiş....
konuşmamak en kötüsü,sessiz kaldıkça her şey daha da karmaşık olur ...

mehtap dedi ki...

o yanakları ne kadar güzel doruk'un. çok büyümüş gerçekten:)))

kocanı da takma ya. uzun yıllar süren evlilikler de bir küz bir barışık yürüyor.

Dominika dedi ki...

maşallah.allah nazardan saklasın. buraya bir de nazar boncuğu resmi ekle :)
allah analı babalı büyütsün.bahtı çok açık hayırlı bir evlat olur inşallah. darısı başıma :))

gençbiranne dedi ki...

amin amin :))

Syhn dedi ki...

oy maşallah kocaman olmuş yaa!!
Allah kabule tsin tatlım kurbanınızı bi bayramı daha atlattık seneye vejetaryen olduk diyelim :)

gençbiranne dedi ki...

çok tatlı çok...
sanırım ben seneyi bekleyemicem şuan itibariyle vejeteryan oldum:))

ŞEYDAAAA dedi ki...

CANIM HAYIRLI OLSUN ADA'NIN KUZENİİ :))

gençbiranne dedi ki...

saol tatlım.darısı başınaaaaaa:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

maşallah annesi :)

gençbiranne dedi ki...

yok edoş, teyzesi :))

Efe dedi ki...

çok tatlı allah analı babalı büyütsün :D