1 Aralık 2011 Perşembe

dönüş....

Herkese kocaman bir merhaba..
Hep böyle uzun aralar veriyorum ama bu defa geçerli sebebim vardı.
Sonunda bozuk olan laptop'um eski sağlıgına kavuştu:))
unutmuşuz beraber yaşamayı birbirimize alışmamız baya bi zaman aldı
Açmaya üşendim,başında oturcak vaktim olmadı vs vs..
Biz aynı devam ediyoruz hayata hiçbir değişiklik olmadan.
KIzım bu sene anasınıfına gidiyor.O kadar mutlu o kadar akıllı ki kendim nazar edeceğim diye endişeleniyorum:)
Büyüdükçe ona bağım sevgim farklı bir hal almaya başladı.
Bende kızına aşık hayran annelerden oldum:))
Ama nası olmayayım...




Sizcede haklı deil miyim??

5 yorum:

tarih84 dedi ki...

o kızını yerim, maşallah boy atmış görmeyeli biraz da okul temposu ile kilo vermiş süzülmüş prenses:) Allah sağlık huzur versin mutluluk keyif zaten yerine gelir. Ara ara kızınla birlikte ses et gönlümüz ferahlasın mutlu günler dilerim:)

Adsız dedi ki...

hosgeldin kiz :))))

gençbiranne dedi ki...

tarih84;ah canım bu ne hoş bir yorum çok teşekkür ederim:))

coach;hoşbuldum ayol:))
özledim seni yorumlarını yazılarını

Syhn dedi ki...

deli yaa :)))

KelebekGibi dedi ki...

Güzel bir kiziniz var maasallah, yalniz biraz yasindan büyük giydirmissiniz gibi geldi, özellikle coraplar falan :P
Sevgiler