31 Mart 2010 Çarşamba

fenalardayım bu aralar!!!!


O kadar kötü günler geçiriyorum ki tarifi imkansız...

Hergün çile gibi geçio.Kayınvalidem ve görümcemin hastalıkları gün geçtikçe kötüye gidiyo:(
Ve ailecek delirmek üzereyiz.
Bahar geldi ama neyime????
Benimde üstüste gelen trafik olaylarım eşimle aramızda ki soğuk rüzgarları fırtınaya çevirdi.

geçen gün yanlış yerde durmaktan dolayı gelen 130 lira trafik cezası,4 gün önce kapalı otoparktan çıkarken arabayı boydan doya çizmem ve bugün geri çıkarken duran arabaya toslamam:((
Nedir üzerimde ki bu uğursuzluk anlamadım.Geldi mi herşey neden hep üstüste gelir yaa???
Kızımın yaşgünüydü geçen hafta resimleri yayınlıcam en kısa zamanda.Bir süre kendime ceza verdim hiçbiyere çıkmıcam.

biraz tazelenip kendime gelmeyi bekliyorum.Umarım bu çok uzun sürmez...

size güzel bir Sezen klasiği ile veda etmek istiyorum......


müzik - sezen aksu - geçer | izlesene.com

9 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Offf yaa herşey üstüste gelmiş.Üzüldüm senin adına.Umarım bu sıkıntıları en kısa zamanda bir bir atarsın.Emin ol hiç kimse senden farklı değil.Herkeste çeşit çeşit sorunlar var.Sabırlı olmanı ve üstesinden gelmeni diliyorum...
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Canım geçmiş olsun, hastaların için acil şifalar ve sabır diliyorum. Ama eve kapanma, kafanı boşaltacağın rahatlayacağın bir yerlere git bir meşguliyetle uğraş derim. Evde kaldıkça bunları daha fazla düşüneceksin. Üstelik negatif elektrik hem kızını hem kocanıda etkileyecek.

Sevgiyle...

Zeynep'in Evi dedi ki...

of aksilikler sahiden üst üste gelmiş..veda etme ama:(

Syhn dedi ki...

geçmiş olsun kuşum Allah beterinden saklasın ama önlem almalıyız değil mi?
anladın sen onu!
:)

Deliler Teknesi dedi ki...

Neler yaşadığınızı anlayabiliyorum... Allah yardımcınız olsun, hastalara acil şifalar versin...

gençbiranne dedi ki...

arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.iyi dilekleriniz için çok sağolun canlar...

MAVİANNE dedi ki...

sezenin söylediği gibi bu zor günler geçer geçer
güçlü olmaya bak
inşallah herşey çözüme kavuşur
içini ferah tut canım
umut ve mutluluk dolu günler diliyorum sana

Adsız dedi ki...

umarım biran evvel geçer bu günler. sonu istediğin gibi olsun herşey, geçmiş olsun.

sevgiler

Joey Potter dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Allah şifalar versin görümcenle kayınvalidene. İclal Aydın anlatır hep. 'Hiç bir felaket tek başına gelmez, ama gittiği zamanda yalnız gittiği görülmemiştir' Allah sabır versin bu süreçte. Bu araba içinde inanır mısın bilmem ama bir nazar duası oku-okut dikkatli de olmak gerek o ayrı :)) Kızınıda oku :)