22 Ocak 2010 Cuma

çok yoruldum çok!



bir çikolata ancak böyle yenilebirdi.





havaların böyle şiddetli soğumasıyla evde mahsur kaldık.bütün gün hiç durmadan susmadan nası konuşabilir bir çocuk?aklım almıo!!
koltukların tepesinde,vitrin üstlerinde.nası yorgunum nası gergin anlatacak kelime yok.günde minumum 4 kere üstü değişiyo küçük hanımın.çıplak gezecekmiş:))straplez elbise istiyo daha şimdiden.mecbur söz verdik bulup buluşturup alıcam straplez elbise.ahh bu çocuklar ah!

oyuncakla oynamıyo,tv izlemiyo enteresan bir çocuk oldu çıktı.bahar dönemi doğru kreşeee:)))

kızımın hayırsız teyzesi bigün gelip şu yeğenimi alayımda gezmeye götüreyim anneside rahat etsin demiyo ayol:))


vee bütün gün dilimde ki şarkı....


müzik - ben annemi İsterim - sezen aksu (bu videoda şarkın | izlesene.com

7 yorum:

ÇitLemBik dedi ki...

oyt, fotorafa bayıldım, maşallah. şimdiki çocuklar böyle, bizimde 3 yaşında bi oğluşumuz var, 24 saat konuşuyo, 1,5 yaşında olay anlatacak derecee cümleler kurmaya başladı, o günden beridir susmuyo, annesi çıldırmak üzere, konuşacak kimse bulamazsa kendi sorup kendi cevaplıyo :) allah yardımcınız olsun :)

gençbiranne dedi ki...

ah ah konuşmadığı zamanlarda merdaneyi alıp çığlık çığlığa şarkı söylemesi hepsinden beter:))
aminn canım aminnn!!

Syhn dedi ki...

ben diyorum dilediğin zaman bırak bana diye .. alla alla.. demedim mi kapı komşum ol diye vaktiyle.. niye şimdi üstüme geliyorsun :D

maşallah prensese..
ne yapıcaz büyüyünce bilmem :D

bu şarkı da hep seni hatırlatır bana... :D

Eliza Doolittle dedi ki...

Ay masallah! Hanımefendi çikolata gömerken insanın da onu yiyesi geliyo :)

Stil Direktoru dedi ki...

Anasının kızı :)))

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

ahhh bizim işimiz zor bu hatunlarla,bende bu yaz dogru kreşe evde enerjilerini atamıyorlar.nasıl ihtiyaç var bütün gün emin ellerde aglamadan durabildigini bilerek gezmeye

gençbiranne dedi ki...

edeoşum;herkes öle diyo ya:)))

beliz'im;hemde çook zor.bencede en iyisi kreş.bizde biraz dinleriz yahu :))