1 Mart 2012 Perşembe

İstanbul'u Ulubat'lı Hasan Fethetmiş, Fatih Değil :)))

Evet doğru duydunuz..
Malumunuz biz, filmleri izleyip onu kaynak göstermeyi severiz.
Ben de geçenlerde gittiğim "Fetih 1453" filmini baz alarak bunu rahatlıkla söyleyebilirim
:)
Filmi izlemeyen kimse kalmadı di mi?



Filmde uyudum ben :)
Hep savaş, heep :)
Ulubatlı koşturuyor ediyor, fatih?.. atında.
:)
Yanlış öğretmişler bize bunca zaman..
Faruk aksoy'a teşekkürlerimi sunuyorum, gözümüzü açtığı için :))

İstanbul'un 3. köprüsünün adı Ulubatlı Hasan olsun:)

3 yorum:

Syhn dedi ki...

:)))

Asuman la dedi ki...

beklentim büyüktü foss çıktı valla :)

Asortik Krep dedi ki...

Bu takıntıda birini tanımıştım,aslında türkçe öğretmeniydi ama bütün gün derste ulubatlı hasan istanbulu nasıl fethetmiş anlatıyordu.Ders hariç her türlü hikaye mevcuttu,şikayet edip yönetime sınıfımızı kurtardık ama ilginç bir şekilde böyle bir durum ve inananlar var...! :) Araştırmak lazım.